Sunday, June 13, 2021

Ivo Nikkolo vetikavaba sushiga

Vöö

 Ega ma ainult juhendanud ka ei ole. Kuna koroona on hetkel pisut tagasi tõmbunud, siis mõtlesin üks nädalavahetuse hommik, et vaataks Baltika vabrikupoodi. Mõeldud-tehtud.

Kõige huvitavam tendents Baltika ainukese allesjäänud kaubamärgi Ivo Nikkolo puhul on see, et valikusse on tekkinud nahktooted. Kvaliteet tundub päris hea. Sellesmõttes, et nahast (ok, odavamast aga siiski). Disainide osas las ma elan end nüüd natukene välja. 

Kunagi varem ma vist käekottide kohta juba mainisin, et üks oli Chloe mingi käekoti dupe ja mingi teine oli lihtsalt jõle ebapraktiline ja kole 90ndate disain. Kõrvalolev vöö on täitsa ilus, aga meenutab mulle ka midagi. Tahaks öelda, et see pannal on Coachi proportsioonides.

Nüüd on valikusse tulnud tatatatataaaaa: Bottega Veneta "dumpling bagi" dupe. Lausa erinevates värvides. Selle erinevusega, et Bottega omadel ei ole minu meelest õlarihma ehk nad on täiesti ebapraktilised. Ma küll ei tea, kuidas sellisesse kopimisse suhtuda, aga kuna see pelmeen mulle niikuinii ei meeldi, siis... Nahk, millest tehtud, tõsi - ilus ja need metallikvärvid väga kenad. 

Bottega originaal Pouch

Kloon seestpoolt

Sellega Bottega Veneta kopeerimine ei piirdu, vaid valikus on ka kodumaised (st itaaliast) Lido (vms) sandaalid. Tegelt need näevad isegi üllatavalt kenad välja, nahk tundub hea, kinganina ei ole ka mõtetult kandiline nagu Bottega omadel. Vastupidavust ehk koostekvaliteeti muidugi ei tea. Vot need ma võiksin isegi osta, aga lihtsalt ma ei pea jalgatorgata kingi üleliia praktilisteks, sest autot nendega juhtida ei ole ohutu ja jala kõndida samuti üsna võimatu :D 

Ivo Nikkolo sandaalid

 Mõtlete, et no kas siis veel saab midagi järele ahvida. Aga saab. Hermes'i Oran sandaale (vasakul originaal, paremal koopia). 

Hermes Oran

No tegelt see ei ole mingi üllatus. Neid nimetatud Bottega ja Hermes'i asjade koopiaid on küll ja veel tehtud erinevate kaubamärkide poolt. Aga kas te tõesti midagi huvitavamat ei osanud välja mõelda? 

Ja palun, ühed castaner wedged ka veel, vasakul koopia, paremal originaal. Ok, koopial on konts vist natuke madalam.

"bottega veneta" a'la Ivo Nikkolo



Riideid... riietest täna pikemalt ei viitsi kirjutada, sest et kui ma seal käisin, siis ausaltöeldes ma ei keskendunud riietele väga. Sest et tegelt mul on 1000 suvekleiti ja ma ei peaks neid juurde hankima. No üht-teist oli, aga parem mitte lasta nendel mõtetel juurduda :D midagi niiii ägedat, mida mul juba ei oleks, nagu ei olnud.

Aga lubatud vetikavabad sushid ka. 

Sushiriis tuleb ära keeta (riisi keetmisest on varem juttu olnud). Seejärel tuleb ta maitsestada. Mul oli 1 klaasitäis riisi, keetmiseks siis 2 klaasitäit vett. 

Maitsestasin 2 teelusikatäie riisiäädika + 2 teelusikatäie seesamiõliga. Kuna suhkrut ei olnud, siis panin natukene leivasiirupit + soola. Takkajärgi mõeldes, oleks võinud maitseaineid umbes 2x rohkem panna. Aa, seesamiseemneid segasin ka selle riisi sisse. 

Riis tuleb ära jahutada, selleks seal kastruli vms nõu sees teda aeg-ajalt "ringi tõsta" - st ettevaaltikult, labidaga, mitte mölssides. 

Vetikalehe asemel on kurk. Kurk höövelda pikkadeks peenikesteks viiludeks nt kartulikoorija abil, viiludele puista soola peale ja lase 10kond minutit seista. Kusjuures, aasia inimesed kurgi ja tomati seemneosa ei söö miskipärast. Ehk siis, kurgist höövelda ära ühelt poolt ja teiselt poolt, kuni seemned suuresti vastu tulevad. 

Valmista tuunikalapläga. Mul oli 1 tuunikalakonserv (veega), selle kurnasin ära. Sisse panin natuke mõõdutundetult tavalist majoneesi ja natukene srirachaga majoneesi. Veel lõikasin sisse pool tillukest sibulat, hääästi peenikeseks. 

Edasi tuleb riisist vormida käte vahel väikesed pätsikesed-pallikesed-silindrikesed ja need siis kurgiviilu sisse keerata. Püsti pannes võib natuke patsutada ka, et riis ikka kogu kurgivõru ära täidaks. Ja siis peale paned seda tuunikalaplöga ja kõige peale soovi korral veel natuke seesamiseemneid. Njom.

Riis

1 klaas sushiriisi

2 klaasi vett

Riisi maitsestamiseks

2-4 tl riisiäädikat

2tl seesamiõli

soola

natuke midagi magusat (suhkur, siirup vms)

seesamiseemneid

Tuunikala

1 konserv nõrutatud tuunikala vees

majoneesi 

natuke midagi kretisemat - srirachaga majoneesi, srirachat, tabascot vms

pool sibulat häääästi peeneks hakituna

Pakkimiseks: 1 keskmine pikk kurk

No comments:

Post a Comment