Tuesday, June 13, 2023

Mida ma teeksin, kui ...

 Mida ma teeksin, kui ma ei peaks töötama? Ma tean, et ei ole hea mingeid asju soovida, sest siis võivadki asjad täide minna, ainult mitte nii, nagu soovisid. Aga sellegipoolest, kui ma ei peaks töötama, siis mida ma teha tahaks?

  1. Magada süüdimatult suvalisel ajal suvalises koguses
  2. Ujuda ja päevitada
  3. käia turul, osta saadusi (maasikaid, vaarikaid, kurke, rediseid) ja neid õgida 
  4. turul võib käia niisama ka uudistamas
  5. käia metsas niisama hängimas
  6. uurida välja, millal ravimtaimi on õige korjata
  7. käia metsas jm neid ravimtaimi korjamas
  8. kuivatada neid ravimtaimi ja pakendada kingitusteks
  9. ...
  10. list täieneb

Mulle endalegi üllatav, aga ma ei taha isegi shoppyshoppy teha, sest see lihtsalt on nii kohutavalt väsitav. Varem oli see mu lemmiktegevus. Võinoh, üks asi, mida ma viitsisin teha. Kuigi kuigi, praegu tuli välja kaubamaja SAH-40% ja sinna ma pidin küll vaatama minema teatud kleite.. nojahh ja siis jälle mõtlesin, et huvitav kes neid kleite ikkagi ka allahindlusega ostavad ja mis ma valesti olen teinud, et need hinnad minu elatustaseme juures ikkagi ebanormaalsed tunduvad..

Teoreetiliselt ma võiks kõiki neid asju ju teha praegu ka, lihstalt ... pärast töö ära tegemist mul ei ole enam muuks energiat kui selleks kõige esimeseks punktiks. Eile nt roomasin hädavaevu kella 9ks arvuti taha ja kella 17ks olin juba nii väsinud, et olin sunnitud magama minema. See ei ole mingi üksikjuhtum. Aga ma olen end nii nurka värvinud, et ma ei näe siit mingit väljapääsu.

No comments:

Post a Comment